Hoe bestellen?

Beschrijving van het bestelproces

Hieronder vindt u een beschrijving van het bestelproces van onze webshop. Hierin zal u kort uitgelegd worden welke stappen u dient te nemen om een bestelling te doen, hoe u af kunt rekenen en welke bevestigingsmails u zult ontvangen.

Door in het menu op het kopje van de door u gewenste categorie te klikken komt u op de productpagina.

Door op het Gewoon gezhond logo te klikken kunt u vanaf elke pagina weer terugkeren naar de startpagina.

 

 Stap 1: Het product

Als u het door u gewenste product heeft gevonden en u zet uw muisaanwijzer op de foto van het product, dan komt de tekst “snel bekijken” in beeld. Wanneer u daarop klikt komt u op de productpagina. Hier kunt u meer informatie vinden over het product. Ook kunt u hier het aantal aanpassen indien u er meer dan 1 wilt bestellen. Als u klaar bent om te bestellen klikt u in de product pagina op de knop “in winkelwagen”. Nu wordt het door u geselecteerde product toegevoegd aan de winkelwagen en krijgt u een overzicht te zien van uw winkelwagen. U kunt dan kiezen voor doorgaan naar betalen of terug gaan om verder te winkelen.

 

Stap 2: De winkelwagen

Indien u doorgaat naar betalen dan komt u in het overzicht van uw winkelwagen. U kunt hier alsnog kiezen voor “ga door met winkelen”. Als u uw winkelwagen eerder wilt bekijken dan kunt u rechts boven in de homepagina op de knop “winkelwagen” klikken. Indien u op de productpagina heeft gekozen voor “in winkelwagen” dan komt u meteen in het winkelwagenoverzicht.”

Hier ziet u het overzicht van uw bestelling. U kunt hier het aantal nog wijzigen of het product uit uw winkelwagen verwijderen.

LET OP: de verzendkosten staan nu op “gratis verzending!” totdat u een verzendmethode heeft gekozen.

Vanuit het winkelwagenoverzicht heeft u de keuze uit twee vervolgstappen. U kunt ervoor kiezen om verder te winkelen in onze webshop om ons verdere assortiment te bekijken of u kunt door naar de afrekenpagina om uw bestelling af te rekenen. Wanneer u verder wenst te winkelen klikt u op de knop “< Ga door met winkelen”.

Stap 3a: bestelling met een eerder aangemaakt account

Indien u al eens een account heeft aangemaakt kunt u inloggen met uw mailadres en het toen door u gekozen wachtwoord. U komt dan in een overzicht met uw adresgegevens. Deze kunt u wijzigen of indien gewenst nog een ander verzendadres opgeven. Rechts bovenin ziet u een overzicht van de winkelwagen. U kunt indien alles naar wens is verder gaan naar de verzendmethode en de betaalmethode.

  Stap 3b: bestelling met account : een account aanmaken

Indien u nog geen account hebt maar deze wel aan wilt maken dan kunt u onder het invullen van uw persoonlijke gegevens ook uw e-mail adres en een wachtwoord invoeren. U kunt het wachtwoord zelf verzinnen. Indien u de factuur op een ander adres wilt hebben kunt u het vakje aanvinken. U kunt daaronder dan de gegevens in voeren die u op de factuur wilt hebben. Wanneer u alle verplichte velden heeft ingevuld klikt u op de blauw knop “Verder gaan”. Uw gegevens worden opgeslagen en u kunt verder gaan naar de verzendmethode en de betaalmethode.

 Stap 3C: bestelling zonder account

Indien u wilt bestellen maar u wilt geen klantenaccount aan maken dan  kunt u “Afrekenen als gast”. Dit kiest de webshop automatisch voor u. U kunt dan onder het kopje “afrekenen als gast” uw gegevens invoeren. Wachtwoord en geboortedatum zijn niet verplicht om in te vullen. U klikt daarna op de blauw knop “doorgaan”. U kunt dan uw adresgegevens invoeren. Klik op de blauwe knop “Opslaan”.

Links onderin kunt u het vakje aanvinken als dit adres ook voor de factuur gebruikt moet worden. Indien dit een ander adres is dan klik u op de blauwe regel "Factuuradres wijkt af van afleveradres" en dient u ook het adresvak dat in beeld komt nog in te vullen. Klik wederom op de blauwe knop “Doorgaan”.

Stap 4: kies uw verzendmethode

U krijgt nu de verzendmethodes in beeld. Kies de door u gewenste verzendmethode. In het winkelwagenoverzicht rechts boven aan de pagina zullen nu de verzendkosten aangepast worden aan uw keuze. Vervolgens kunt u in het daarvoor bestemde vak nog een opmerking plaatsen. Deze zullen wij dan zien als u uw bestelling heeft bevestigd. Klik wederom op de blauwe knop “Doorgaan”.

Stap 5: kies uw betaalmethode

U krijgt nu de beschikbare betaalmethodes in beeld. de door u gewenste betaalmethode aanklikken. U heeft de keuze uit:

  Bankoverschrijving

        Ideal.

       Yourgift.nl  cadeaukaart

       VVV Cadeaukaart

        Capayable Achteraf betalen

    IN3 (gespreid betalen)

Webshop giftcard

         Overboeking

U krijgt nu, afhankelijk van de betaalmethode een beknopt overzicht van de betaalmethode en het verschuldigde bedrag van uw aankoop.

Volg de aanwijzingen op het scherm en vul de gevraagde gegevens in.

Tevens dient u het vakje “Ik accepteer de gebruiksvoorwaarden” aan te vinken.

Indien u niet akkoord gaat met de gebruiksvoorwaarden kunt u geen bestelling plaatsen.

Let op: bestellen verplicht tot betaling!

De gebruiksvoorwaarden kunt u lezen door op de pagina met de betaalmogelijkheden op het blauwe woord “gebruiks-voorwaarden” te klikken.

Indien u uw bestelling definitief wilt plaatsen dan klikt u op de blauw knop “Bestellen met betaalverplichting”.

Indien de bestelling is gelukt ziet u nu bovenaan uw scherm de melding “Uw bestelling is bevestigd” en daaronder een overzicht van uw bestelling, de betaalmethode, referentienummer, verzendmethode en eventueel aanvullende gegevens m.b.t. de betaling.

Daaronder wordt u ook nog een scherm getoond waar u zich alsnog kunt registreren als klant indien gewenst.

De betalingen lopen via stichting Pay.nl. Het kan bij bepaalde betaalmethodes voorkomen dat u een mail krijgt van Pay.nl. Dit klopt en is volledig betrouwbaar.

 

 

Stap 6: Uw bestelling is bij ons ontvangen

U heeft nu uw bestelling geplaatst en deze is bij ons ontvangen.

 

Stap 7 : Digitale Factuur en verzending

Als de bestelling bij ons binnen is dan ontvangt u van ons 2 e-mails.

Een bevestigingsmail met daarin het besteloverzicht en een mail met een overzicht met betaalgegevens. Deze mail kan u ook ontvangen via Pay.nl. Deze regelen voor ons de betalingen.

Indien u een klantenaccount heeft aangemaakt ontvangt u van ons ook nog een bevestigings mail met de accountgegevens.

Als het geld op onze rekening staat ontvangt u van ons een digitale factuur. Deze digitale factuur ontvangt u op de dag dat uw product verzonden zal worden. Als u deze digitale factuur ontvangt zal het bestelde product binnen enkel werkdagen bij u bezorgd zijn. Tenzij er door u of ons is aangegeven dat het product op een andere termijn bezorgd zal worden.